okk

Listen here
Listen in Winamp or iTunes
Listen in Windows Media Player
Listen in VLC Player
Listen in iTunes/QuickTime
Listen in RealPlayer

MORESHARE

SEDIKIT MEGENAI KORUTFM ARAMAITEE

Assalammulaikum w.t.b KorutFM Aramitee bermaksud iaitu Korut diambil dari bahasa dusun yang bermaksud labah-labah iaitu sejenis serangga, dimana kami menjadikan nama korut simbolik terhadap kehidupan seekor labah yang gigih dan berani . manakala Aramaitee adalah sebuah bahasa dusun yang selalu digunakan di Sabah dan Aramaitee sangat sinonim diperdengarkan seluruh negara Malaysia. Aramaitee bermaksud suasana yang gembira ketika berkumpul bersama-sama keluarga, saudara mara, rakan-rakan dan semua orang yang terlibat dalam sebuah majlis atau sebagainya. Demikianlah juga mengenai Korutfm Aramitee ini yang ditubuhkan untuk kita berkumpul dan bergembira bersama sambil mendengarkan pelbagai alunan muzik disamping itu kita dapat berkenalan dengan rakan-rakan yang baru dan juga bersembang dengan rakan-rakan yang lama demi mengeratkan hubungan silaturahim sesama manusia. Justeru itu kami menamakan radio online ini sebagai KorutFM Aramaitee dan tag line kami ialah " BOLEH BAH KALAU KAU"


Pengikut

Khamis, 5 April 2012

Album Terbaru Fhilix Don

Dalam  Album kali ini Fhilix Don Menampilkan album yang berjudul FHILIX DON 4






Pada kali album terbaru ini saya bagi nama "FHILIX DON 4" saja dan masih mengekalkan rentak macam dulu juga , ini kerana saya tidak mau lari dari gelaran saya iaitu  "Penyanyi Pelbagai Rentak".cuma pada kali ini dalam album tersebut saya ada satu rentak lagu yang tidak pernah dimuatkan dalam album- album sebelum ini iatiu rentak "Dangdut" yang bertajuk "Olingai Oku Nopo".




OK buat peminat- peminata Don..moga terhibur dengan album ke 4 ini..terima kasih banyak-banyak yang selama ini masih setia menjadi peminat Don..apapun kepincangan Don minta maaf..kio..dan seni itu indah..dan dapatkan Album terbaru saya yang ke-4 kini sudah berada dipasaran...Dalam album ini ada 10 buah lagu dimuatkan..9 lagu dalam bahasa dusun dan 1 lagu dalam bahasa Melayu..Satu lagu iaitu ( Poingupus Poinlangad Dika ) dinyanyikan oleh Evana Hana. Macam selalu Album ini memnuatkan 
pelbagai rentak muzik.

Antara Lagu Lagu Dalam Album FHILIX DON VOL.4 :
DAPATAKAN YANG ORI.... KIO..
MOGA TERHIBUR...

01.ALAID NODA
02.OLINGAI OKU NOPO
03.ENGKAU YANG KU CINTA
04.IKA
05.NOKOSIMBAN UPUS NUH
06.NU SALA MIKORUHANG
07.POINGUPUS POINLANGAD DIKA
08.DI KIMOINSAN
09.SOIRA UPUS
10.SINDING TOHURI


Jumlah pengunjung